Love In The World
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:شعر عاشقانه,شعرعاشقانه جدید,عاشقانه,شعر,عشق,غزل عاشقانه,کلیات عشق, توسط Reza |

 

 لاک پشت ها وقتی عاشق میشن تحمل درد عاشقی واسشون راحت تره . چون عشقشون آروم آروم  ترکشون میکنه ... !                                                                                      

 

لطفا بدون نظر نرید

----------------------------------------------------

 

 

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن                                                                     

                                                به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق                                                                    

                                               تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟ 

سرم تو لاک خودم و دلم یه جو هوس نداشت                                                                  

                                                بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس                                                                

                                                       تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم                                                                    

                                                    وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن                                                                 

                                              به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

هنوز یه قطره اشکتو  به صد تا دریا نمی دم                                                                 

                                                     یه لحظه با تو بودنو  به عمر دنیا نمی دم

همین روزا بخاطرت به سیم آخر می زنم                                                                      

                                                   قصه عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم

 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت18:16---2 اسفند 1389
حوصلش سر نميره من بودم شوتش ميكردم


پاسخ::D


نازي
ساعت10:49---2 اسفند 1389
متن قشنگيه ولي تواين2ره معناندارهپاسخ::D

شبنم
ساعت22:33---12 بهمن 1389
باشه بابا حلا چرا خدا رو قسم میخوریدپاسخ:ممنون

نیما
ساعت20:31---12 بهمن 1389
باحال بود!!!!!!!پاسخ:ممنون

شبنم
ساعت22:58---11 بهمن 1389
با اینکه مثلا قهرم ولی ممنون به خاطر پست دانلود آسانولی من اونم نمی تونم دانلود کنم یعنی نمیشه. به خدا راست میگم. پس چرا قبلی ها راحت دانلود شدن؟!
پاسخ:نمیدونم والا اما من هروقت میزنم که میشه!یکمی از دیگران بپرسید شاید اشکال از سیستمتون باشه


شبنم
ساعت22:44---11 بهمن 1389
واقعا که . واسه چی باید نظر بذارم وقتی شما نمیاین.اصلا من قهرم.پاسخ:بابا بخدا میام مام وقتی میخوام نظر بزارم و ارسال کنم مینویسه "امکان ارسال پیام تبلیغاتی وجود ندارد"!!!!!!!!!!! بخدا شرمنده ام....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.