Love In The World
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:طرز فكر دختر و پسر در سنين مختلف,دختر و پسر,کل کل,مسخره بازی,, توسط Reza |

 

طرز فكر دختر و پسر در سنين مختلف:

 

( دختر خانومای گل با عرض شرمندگی باید بگم اینا همش شوخی هست و بس )

۸سالگی:

دخترها:خاله بازی

پسرها:به شغل ایندشون فكر كردن

۱۲سالگی:

دخترا:ارایش كردن

پسرا:درس خوندن

۱۵سالگی:

دخترا:به پسر فكر كردن

پسرا:به اینده فكر كردن

۱۸سالگی:

دخترا:به پسر فكر كردن

پسرا:به دانشگاه فكر كردن

۲۰سالگی:

دخترا:به ازدواج

پسرا:به پیشرفت كردن

۲۵سالگی:

دخترا:به ترشیدگی

پسرا:همچنان به پیشرفت فكر كردن

۳۰سالگی:

دخترا:به مردن

پسرا:به ازدواج

 

نظر....

 



نظرات شما عزیزان:

نازي
ساعت10:15---2 اسفند 1389
من بايه همچين2خترهاي ديوانه اي2ست نميشم كه بخوام راهنماييشون كنم پاسخ::D

نازي
ساعت21:41---1 اسفند 1389
من ديوانه نيستم

كه 2نبال پسر هابيام اولن دومن اينقدربه خودت ننازبه حرحال 2خترها سرترپسرهانپاسخ:کی اینو میگه؟!بعدشم پسر ها نه.....من تکم....خب تقصیر من چیه دخترا میان دنبالم هان؟:D خب به این دوستاتون بگین کمتر به من ابراز علاقه بکنن دیگه :D :D


بيتا
ساعت21:36---1 اسفند 1389
اسمتون چييه چند سالته همين جوري پرسيدم منظور نگيريا


بيتا
ساعت21:33---1 اسفند 1389
متن جالب در مورد عشق و عاشقي ولي من تا هالا عاشق نشدم عاشقي خوبه/
پاسخ:حالا....:D متن زیاده خیلی تا حالا هم داستان هم متن گذاشتم میتونین اونارو از بخش موضوعات وبلاگ انتخاب کنید هم متن عاشقانه هست هم شعر عاشقانه وهم داستان و ....


نازي 
ساعت21:30---1 اسفند 1389
چه 2خترهاي ديوانه اي كه 2نبال پسرها ميان همينان كه ابروي 2خترهاروبردن..... پاسخ:دیگه.....لاید یک چیزی هست....شاید شما هم بودی میومدی....;)) :D

بيتا
ساعت21:25---1 اسفند 1389
ببخشيد ميتونين كمكم كنيد در مورد عشق عاشقي
پاسخ:هممممم...ببخشید چه کاری از دست من بر میاد؟


بيتا 
ساعت21:22---1 اسفند 1389
hello do you stupid
پاسخ::D میگم فکر کنم باید این پستو پاک کنم هر کی میاد یک فوحشی میده اکثرا هم دخترن !:D


بيتا
ساعت21:18---1 اسفند 1389
سلام من تازه امدم به اين سايت پاسخ:سلام خوش اومدی!خوش حالم که به جمع ما پیوستی!امیدوارم لحظات خوبی در این وبلاگ داشته باشی! موفق و پیروز باشید...

نازي
ساعت19:43---30 بهمن 1389
چه تجربه اشتباهي فعلاكه من هرچي ميبينم بسرها2نبال2خترانوياشماره ميدن يابه زورشماره 2خترهاروگيرميارن كنه ميشنپاسخ::D والا به شخصه که دخترا دنبال من میان و شمارشونو به زور بهم میدن... دیگرانو نمیدونم..:D

نازي
ساعت14:32---30 بهمن 1389
هيچم اينطورنيست فعلابسرهابراي2خترها موسموس ميكنن به توهم بيشنهاد ميكنم كه ازخودت حرف درنياري.پاسخ::D حرف نیست تجربه هست!:D

گلاويژ
ساعت6:17---29 بهمن 1389
شتر(پسراي به اصطلاح محترم)در خواب بيند پنبه دانه
پاسخ::D


نیما
ساعت15:39---18 بهمن 1389
ایول!!یکم راست یکم دروغپاسخ::D

ستاره تنها
ساعت10:25---18 بهمن 1389
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟

اومدم یه خبر خیلی مهم بهت بدم

خبر مهم اینه که..............

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

من آپیدمممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممم



با یه داستان عاشقانه

منتظرتم

دیر نکنی
پاسخ:اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.