Love In The World

امروز با چند متن عاشقانه بروزم که خاطره خانم لطف کردن و در بخش نظرات گذاشتن که منم اینجا میزارم امیدوارم خوشتون بیاد:

 

 

 

من ماندم و حلقه طنابی در مشت      بارفتن تو به زندگی کردم پشت

بگذار فردا برسد  می شنوی         دیروز غروب عاشقی خود را کشت

 

---------------------------------------------------------------------------

 

 

عشق با نیم نگاهت ازلی ست

 

                                                             راز چشمان تو ضرب المثلی ست

 

ولی افسوس ترافیک دلت

                                                               مشکل جاده بین المللی ست

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

خداوندا از دوستي ما مقداري را هم براي فردا كنار بگذار تا اگر رنگ عادت به خود گرفت دوباره آنرا شروع كنيم.


چيزي به اندازه يك لبخند...

 -----------------------------------------------------------------------

 

 بر خاك بخواب نازنين تختي نيست


آواره شدن حكايت سختي نيست



از پاكيه اشكهاي خود فهميدم


لبخند هميشه راز خوشبختي نيست



روزي...


روزي، 



خواهم آمد، و پيامي خواهم آورد.



در رگ ها، نور خواهم ريخت.



و صدا خواهم داد: اي سبد هاتان پر خواب! سيب


آوردم، سيب سرخ خورشيد.



من خدا را دارم

 


سفري مي بايد 


سفري بي همراه


گم شدن تا ته تنهايي محض


سازکم با من گفت 


هر کجا ترسيدي


از سفر لرزيدي


تو بگو از ته دل:


من خدا را دارم


من و سازم چنديست که فقط با اوييم

 

 

-------------------------------------------------------------------

 

خدا گفت زمين سردش است . چه کسي مي تواند زمين را گرم کند.؟


ليلي گفت من.


خدا شعله اي به او داد .ليلي شعله را توي سينه اش گذاشت .سينه اش آتش گرفت .خدا لبخند زد .ليلي هم.


خدا گفت شعله را خرج کن .زمينم را به آتش بکش.


ليلي خودش را به آتش کشيد . خدا سوختنش را تماشا مي کرد . ليلي گر مي گرفت .خدا حظ مي کرد .



ليلي مي ترسيد آتش اش تمام شود . ليلي چيزي از خدا خواست .خدا اجابت کرد .




مجنون سر رسيد .مجنون هيزم آتش ليلي شد .آتش زبانه کشيد .آتش ماند زمين خدا گرم شد .




خدا گفت : اگر ليلي نبود، زمين من هميشه سردش بود! 


ليلي نام تمام دختران زمين است

-----------------------------------------------------------

مهربانی را وقتی آموختم که کودکی آسمان نقاشی اش را سیاه میکشید تا پدر کارگرش زیر آفتاب نسوزد .

---------------------------------------------------------

همتونو دوست دارم فعلا خداحافظ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت21:30---15 فروردين 1390
خیلی قشنگ بودپاسخ:مرسی:)

mahsa
ساعت15:08---26 بهمن 1389
salam webe jalebo ghashangi dari

khoshhal misham vaght kardi be webe man ham sar bezani

moafagh bashi
پاسخ:ممنون نظر لطفتونه چشم حتما سر میزنم... همچنین


ستاره تنها
ساعت12:05---22 بهمن 1389
سلام لطفا این کد را تو تنظیمات وبلاگت کپی کن


< language='' type='text/' ='http://matools.persiangig.com/bn-c-11.js' >






مهسا جون
ساعت20:43---21 بهمن 1389
آقا رضا دیدی اومدم وبلاگت. وبلاگ خوبی داری.موفق باشی
پاسخ:مرسی شما هم همینطور


شبنم
ساعت20:31---21 بهمن 1389
امیدوارم مشکلت حل شه. پس فعلا بای.پاسخ:ممنون نظر لطفتونه!امید به خدا هزچی اون بخواد...

شبنم 
ساعت18:46---20 بهمن 1389
یعنی چی که داری میری؟ خب ما دلمون تنگ میشه. اصلا مگه چند وقته وبلاگ زدی که حالا میخوای جمش کنی پاسخ:ممنون !منم خوشحال نیستم اما خب یک مشکلی پیش اومده!!!من نمیخوام وبلاگو کلا جمع کنم اما یک مدتی نیستم!من این وبلاگو ول نمیکنم!سر بزنید شاید مشکلم زودتر یا زود حل شد!بازم امید به خدا...

نیما
ساعت16:38---20 بهمن 1389
تازه داشتیم حال میکردیم.چرا میری؟؟باحال بودن.پاسخ:نه عزیزم نمیرم که دیگه بر نرگدم!گفتم شایت تا یک ماهی!:( حالا خدا رو چه دیدی شاید مشکل حل شد و دسترسی به نتم وصل شد! امید به خدا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.