Love In The World

 

 

Maybe you were right

 

شاید تو راست می گفتی!

 

But baby I was lonely

اما عزیزم من تنها بودم

 


I don't want to fight

دیگه نمیخوام بجنگم


I'm tired of being sorry

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم


I'm standing in the street

در خیابان ایستادم

 


Crying out for you

تورا صدا می کنم

 

No one sees me

کسی منو نمیبینه!

 


But the silver moon

جز نور نقره ای ماه

So far away - so outer space

اون دور دورا، خارج از این کره خاکی

 


I've trashed myself - I've lost my way

خودم رو حروم کردم، راهم رو گم کردم

 


I've got to get to you got to get to you

باید بهت برسم، باید بهت برسم

Maybe you were right

شاید تو راست می گفتی!


But baby I was lonely

اما عزیزم من تنها بودم

 

I don't want to fight

دیگه نمیخوام بجنگم

 


I'm tired of being sorry

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 


I'm standing in the street

در خیابان ایستادم

 


Crying out for you

تورا صدا می کنم

 


No one sees me

کسی منو نمیبینه!


But the silver moon

جز نور نقره ای ماه


Maybe you were right

شاید تو راست می گفتی!

 


But baby I was lonely

اما عزیزم من تنها بودم

 


I don't want to fight

 

دیگه نمیخوام بجنگم

 


I'm tired of being sorry

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 


I'm standing in the street

در خیابان ایستادم

 


Crying out for you

تورا صدا می کنم

 


No one sees me

کسی منو نمیبینه!

 


But the silver moon

جز نور نقره ای ما



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت22:57---17 مرداد 1392
سلام . ممنون از مطالبت. اگر می تونی تمامی میو ب کیفیت حداقل320 بزار. باز هم ازت بسیار ممنونم کارت عالیه
پاسخ:چشم ! اینکار انجام شد


پریسا
ساعت23:35---15 مرداد 1392
اهنگای انریکه فوق العاده است ولی چرادانلودش هیلتره


پاسخ: لینک درست شد :)


فاطمه
ساعت12:55---31 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم.
سایتت خیلی قشنگه.اولین باره که بهش سر می زنم.قول می دم هر بار که اومدم چند تا نظر برات بذارم.اگر تونستی به من سر بزنی خیلی خوش حال می شم.
بازم می گم سایتت فوق العاده ست.


سونیا
ساعت23:42---11 ارديبهشت 1392
عالی بودعزیزم به ماهم ه سری بزن.

جوجه کوچولو
ساعت16:26---23 فروردين 1392
خیلی باحال میخونه

یاسمن
ساعت11:11---19 اسفند 1391
عاشق انریکم

tina
ساعت15:16---20 دی 1391
من عاشق انریکه هستم و از همه می خواهم به عروسی من بیایند


عروسیمان: امشب تو امریکا تو خونه ی انریکست حتما بیایید باشه مر300000000000};- -)-)


tina
ساعت15:15---20 دی 1391
من عاشق انریکه هستم و از همه می خواهم به عروسی من بیایند
عروسیمان: امشب تو امریکا تو خونه ی انریکست حتما بیایید باشه مر300000000000};- -)-)


فافا
ساعت23:23---1 دی 1391
عالی بود، ممنون از زحمات شما
خیلی خوش سلیقه هستی عزیزم};-


حسن
ساعت0:52---15 آذر 1391
حرف دل من هم است

حسین
ساعت15:29---13 آبان 1391
سلام دستت درد نکنه بازم بزار فقط بنویس عاشقانس بکوبه بدرد ماشین میخوره شاد اینا دمت جیز

نازی
ساعت20:56---16 فروردين 1390
دوستم صدف انریکو خیلی 2ست داره من همیشه اهنگاشو براش ازوبت نوشتم بردم خیلی خوشش اومدبی زحمت بازم بذارممنونپاسخ:چشم حتما

نیما
ساعت20:22---26 بهمن 1389
من نظر گذاشته بودم!!!
با این حال.خیلی باحال بود.دمت گرم


Ahmad2
ساعت15:05---26 بهمن 1389
سلام ممنون از اين مطالبت . معلومه كه تو هم مثل من ديوونه انريكو هستي اگه دوست داشتي لينكم كن. با تشكر راستي ...
پاسخ:آره دیوونشم!!!خیلی بعضی آهنگ هاش با احساسه و در مواقع غم همیشه آرومم میکنه!بازم سر بزن از انرکه میزارم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.