Love In The World

 

 

 

آهنگ Be With you آهنگ بسیار قدیمی هست ولی به یاد ماندنی و یکی از محبوبترین آهنگ های انریکه من خودم زمانی که بچه بودم (فکر کنم11 سالم بود)این آهنگو گوش میدادم اما نمیدونستم خوانندش کیه!

 

امروز تصمیم گرفتم این آهنگه خاطره انگیزو برای دانلود قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد آهنگ آپلود شده توسط خودم هست:

 

 

 

لینک اصلاح شد

برای دانلود کلیک کنید

 

اینم متن :

 

Monday night I feel so low
Count the hours they go so slow
I know the sound of your voice
Can save my soul
City lights, streets of gold

Look out my window to the world below
Moves so fast and it feels so cold
And I'm all alone

Don't let me die
I'm losing my mind
Baby just give me a sing

And now that you're gone
I just wanna be with you
And I can't go on
I wanna be with you
Wanna be with you


I can't sleep and I'm up all night
Through these tears I try to smile
I know the touch of your hand
Can save my life

Don't let me down
Come to me now
I got to be with you some how

[Repeat Chorus]

And now that you're gone
Who am I without you now
I can't go on
I just wanna be with you

 

ترجمه :



* دوشنبه شب من کمبودی رو در خودم حس کردم.

ساعت ها و لحظه ها به کندی سپری میشدند.

ولی من زنگ صدای تو رو هنوز در خاطرم دارم.

روح من رو نجات بده.

چراغ های شهر ؛ خیابان هایی از طلا(بواسطه ی روشنایی چراغ ها)



* به دیدگاه من به عرش دنیا بنگر

که به سرعت و با سردی کرخت کننده ای حرکت می کنه.

و من هنوز تنهایم.



* نگذار من بمیرم.

من دارم خودمو گم می کنم.

فقط به من یک اشاره بکن.



* حالا تو رفتی.

فقط می خوام با باشم.

دیگه نمی تونم ادامه بدم.

می خوام با تو باشم.

با تو.



* من نمی تونم بخوابم و همه ی شب ها بیدارم.

در طی این سختی ها و از هم گسستگی ها فقط سعی می کردم به آنها لبخندی بزنم.

ولی من لمس و جنس دستان تو رو هنوز در خاطر دارم.

می تونی زندگی منو نجات بدی.



* نذار سقوط کنم.

پیش من بیا.

من می خواستم هرجور شده با تو باشم.



(تکرار همخوانان)



* و حالا تو رفتی.

من بی تو کی هستم؟

من دیگه نمی تونم ادامه بدم.

فقط می خوام با تو باشم.



(تکرار همخوانان

 




 


نظرات شما عزیزان:

طهورا
ساعت10:51---24 شهريور 1395
عاللییییییییی

Azin
ساعت13:18---6 شهريور 1395
Khoob merci

sahar
ساعت21:28---17 مرداد 1392
همه چیز عالی. فقط میشه از رنگ های بهتری برای متن اهنگ ها استفاده کنین.ممنونم
پاسخ: انجام شد !


تیکال
ساعت20:45---5 بهمن 1391
مرسی عالی بود

ميلاد
ساعت23:19---24 دی 1391
ممنون دوست عزيز استفاده کردم

shitan
ساعت18:25---30 آذر 1391
مرسي عالي

دورگه
ساعت13:23---28 مهر 1391
مرسيييي خيلي خوبه كهترجمه ميزارين.

منصوره
ساعت9:19---5 مهر 1391
سلام ممنون ازتون بابت وبلاگتونhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(0) .gif

مها
ساعت11:34---7 دی 1390
میشه اهنگ ها رو بدون دانلد کردن تو اینجا گوش بدم؟

مهسا
ساعت21:13---3 اسفند 1389
بيسته

عالي


پاسخ::)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.