Love In The World

 

 

دوستان عزیزم امروز با یک آهنگ بسیار زیبا و البته خیلی قدیمی از انریکه اومدم! 

آهنگ Balamos که اولین آهنگ اون هست!بسیار آهنگ زیباییه حتما دانلود کنید من که خیلی باهاش حال کردم آپلود شده توسط خودم!

دوست داشتین تو بخش نظرات همین پست بگین تا ترجمه کاملشو براتون بزارم!

بازم میگم این آهنگ زیبا رو از دست ندیدحتما دانلود کنید:

لینک اصلاح شد

برای دانلود کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت18:09---19 اسفند 1389
مر30
پاسخ:4کریم


mehrzad
ساعت1:21---4 اسفند 1389
سلام یه آمار بازدیدی پیدا کردم حرف نداره اونجا عضو میشی بعد بازدید خودکار میزنی و بعد بهت امتیاز میده آدرس وبت بنویس و آمتیاز ها رو به او بده بعد سایت آمار بازدیدت زیاد میشه آدرسش رو بیا داخل وبم رو بنر کلیک کن


پاسخ:سلام من اونو قبلا پیدا کردم خودم اما ازش استفاده نمیکنم:D


شبنم
ساعت21:29---3 اسفند 1389
بله بله دیدم. ولی چرا سنتونو قایم کردین؟پاسخ:سن مخفیه :D

شبنم
ساعت21:27---3 اسفند 1389
نباید این سوالو میپرسیدم؟ که جوابم و ندادی؟پاسخ:دادم...:D

شبنم
ساعت21:19---3 اسفند 1389
راستی شما چرا پروفایل نداری؟
پاسخ:چرا هست اون بالا رو نوار نوشته مشخصات مدیر وبلاگ اون پروفایلمه!


شبنم
ساعت21:13---3 اسفند 1389
آفــــــــــــرین سرعت جواب دادنتم رفته بالا.پاسخ::D

شبنم
ساعت21:09---3 اسفند 1389
بله دیگه باید روابط عمومیت قوی باشه مثل من.پاسخ:دقیقا :D

شبنم
ساعت21:04---3 اسفند 1389
میبینم که لینکاتم پر بار شدهپاسخ:آره سر همین بازدید رفته بالا...:D

شبنم
ساعت20:56---3 اسفند 1389
اولا من که هر وقت میام نظر میذارم. دوما چرا وقتی آپ میشی آدم و خبر نمیکنی؟ من هر از چند گاهی میام میبینم ای بابا شونصد تا آپ کردی.پاسخ:اولا شما خیلی لطف داری :D شبنم خانوم من تند تند آپ میکنم زیاد زیادش که دیر بشه میشه سه روز! پس زیاد سر بزنین! ممنون از لطفتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.