Love In The World

 

سلام بر شما.

من نویشنده جدید این وبلاگ هستم.

این هم اولین پستم

امید وارم خوشتون بیاد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 جهت دانلود آهنگ با (بهترین کیفیت ممکن) ، لطفا روی آیکون زیر کلیک کنید :

 


 

 

خواننده  : Chris de burgh

نام آهنگ : Lady in red

 

I've never seen you looking so lovely as you did tonight

من هیچ وقت تورو این همه دوست داشتنی ندیدم.


I've never seen you shine so bright

من تو رو هیچ وقت به این درخشندگی ندیدم.
 

I've never seen so many men ask you if you wanted to dance

من هیچ وقت تورو این طور ندیده بودم که مرد های زیادی نی خواستند باتو برقصند
 

They're looking for a little romance

آن ها دنبال یک عشق بازی کوچک هستند
 

Given half a chance


And I've never seen that dress you're wearing

من هیچ وقت آن دامن که پوشیده بودی فراموش نمی کنم.
 

Or that highlights in your hair

یا آن درخشندگی مو هایت را
 

That catch your eyes

که روی چشمت را گرفتند.
 

I have been blind
من کور شدم
 

Lady in red is dancing with me

دوشیزه در لباس قرمز ، دارد با من میرقصد
 

Cheek to cheek

گونه بر گونه
 

There's nobody here

هیچ کس اینجا نیست
 

It's just you and me

فقط منوتو هستیم
 

It's where I wanna be

این جایی است که من میخواهم
 

But I hardly know this beauty by my side

ولی من به سختی می توانم درک کنم که چه زیبایی کنار من است
 

I'll never forget the way you look tonight

من هیچ وقت سوی نگاه ی امشبت را فراموش نمی کنم.

 

I've never seen you looking so gorgeous as you did tonight

من هیچ وقت به تو اینگونه براق نگاه نکرده بودم.
 

I've never seen you shine so bright you were amazing

من هیچ وقت تورو اینگونه درخشان ندیده بودم ، تو دیوانه کننده بودی.
 

I've never seen so many people want to be there by your side

من هیچ وقت تورو اینگونه ندیده بودم که این همه آدم می خواهند در کنارت باشند.
 

And when you turned to me and smiled it took my breath away

و وقتی که رویت را به طرف من کردی و لبخند زدی
 

And I have never had such a feeling such a feeling

و من هیچ گاه این احساس رو نداشتم ، احساس رو نداشتم
 

Of complete and utter love, as I do tonight
عشق کامل و مطلق، که امشب دارم

Lady in red is dancing with me

دوشیزه در لباس قرمز دارد با من می رقصد


Cheek to cheek

گونه به گونه
 

There's nobody here

هیج کس اینجا نیست
 

It's just you and me

فقط منوتو
 

It's where I wanna be

این همونجاییه که من میخواستم


But I hardly know this beauty by my side

ولی من به سختی این زیبا رو که در کنارم هست درک میکنم.
 

I'll never forget the way you look tonight
هیج وقت سوی چشمانت را فراموش نمیکنم


I never will forget the way you look tonight


The lady in red

دوشیزه در قرمز


lady in red
Lady in red
My lady in red

دوشیزه من در لباس قرمز


I love you


دوستت دارم.

 

______________________



نظرات شما عزیزان:

فاطی
ساعت19:34---11 فروردين 1392
عمون بیتر که دانلود نمیشه
پاسخ: با عرض پوزش از شما دوست عزیز ، لینک اصلاح شد :)


احسان جون 
ساعت6:57---12 اسفند 1391
سلام. اگه لینک دانلود رانمی زارین چرا سایت می سازین.
پاسخ: شرمنده احسان عزیز ، لینک دانلود رو اصلاح کردم ! میتونید دانلود کنید ...;)


به تو چه؟
ساعت14:44---6 اسفند 1391
سلام وب قشنگی داری.ممنون میشم اگه به وبلاگ من که در زمینه موزیکه سر بزنی};-

دلدار
ساعت18:45---15 بهمن 1391
سلام.دانلود نمی شه.
پاسخ: همونطور که از دیگر دوستان عذر خواهی کردم ، از شما هم عذر میخوام ! لینک دانلود اصلاح شد ...


مجتبی نوروزی
ساعت23:22---2 مرداد 1391
سلام .من هرچی سعی میکنم اهنگ ه دانلود نمیشوند.
پاسخ: لینک اصلاح شد دوست گرامی


kaiser
ساعت20:23---17 شهريور 1390
hi, site shoma aliye.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.