Love In The World

 


روز قبل از جشن دانشگاه پيش من اومد . گفت :"قرارم به هم خورده اون نمي‌خواد با من
بياد" من با كسي قرار نداشتم .ترم گذشته ما به هم قول داده بوديم كه اگه زماني‌هيچ كدوممون براي مراسمي پارتنر نداشتيم با هم ديگه باشيم .درست مثل يه "خواهر و برادر" . ما هم با هم به جشن رفتيم .جشن به پايان رسيد.من پشت سر اون ،كنار در خروجي ايستاده بودم ،تمام حواسم به اون لبخند زيبا و چشمهاي همچون كريستايش بود .آرزو مي‌كردم كه عشقش متعلق به من باشه ، اما اون مثل من فكر نمي‌كردو من اين رو ميدونستم. به من گفت :"متشكرم داداشی،شب  خيلي خوبي داشتيم " ، و گونه من رو بوسيد.

"ميخوام بهش بگم  ، ميخوام كه بدونه ، من نمي‌خوام فقط "داداشي" باشم.من عاشقشم.اما ... من خيلي خجالتي هستم ....... علتش رو نميدونم "

يك روز گذشت ،سپس يك هفته ، يك سال .... قبل از اينكه بتونم حرف دلم رو بهش بزنم
روز فارغ التحصيلي فرا رسيد ، من به اون نگاه مي‌كردم كه درست مثل فرشته‌ها روي
صحنه رفته بود تا مدركش رو بگيره.
ميخواستم كه عشقش متعلق به من باشه .اما اون به من توجهي نمي‌كرد ، من اينو
مي دونستم ، قبل از اينكه كسي خونه بره سمت من اومد ، با همون لباس و كلاه فارغ
التحصيلي ، با گريه منو در آغوش گرفت و سرش رو روي شونه من گذاشت و آروم گفت تو
بهترين داداشي دنيا هستي ،متشكرم داداشی و گونه منو بوسيد .


"ميخوام بهش بگم  ، ميخوام كه بدونه ، من نمي‌خوام فقط "داداشي" باشم.من عاشقشم.اما ... من خيلي خجالتي هستم ....... علتش رو نميدونم . "

 نشستم روي صندلي ،صندلي ساقدوش ،توي كليسا ، اون دختره حالا داره ازدواج ميكنه ،من ديدم كه "بله"رو گفت و وارد زندگي جديدي شد.من ميخواستم كه عشقش متعلق به من باشه .
اما اون اينطوري فكر نميكرد و من اينو ميدونستم، "اما  قبل از اينكه ار كليسا بره
رو به من كرد و گفت " تو اومدي داداشی؟ متشكرم .

"ميخوام بهش بگم  ، ميخوام كه بدونه ، من نمي‌خوام فقط "داداشي" باشم.من عاشقشم.اما .... من خيلي خجالتي هستم ....... علتش رو نميدونم ."

سال هاي زيادي گذشت. به تابوتي نگاه ميكنم كه دختري كه منو داداشي خودش ميدونست توي اون خوابيده ، فقط دوستان دوران تحصيلش كنارش هستند .
يه نفر داره دفتر خاطراتش رو ميخونه ،دفتري كه در دوران تحصيل اون رو نوشته .
ابن چيزي هست كه اون نوشته بود :

تمام توجهم به اون بود آرزو مي‌كردم عشقش براي من باشه .اما اون توجهي به اين موضوع نداشت و من اينو ميدونستم . من ميخواستم بهش بگم ، ميخواستم كه بدونه نميخوام فقط براي من يك داداشي باشه .من عاشقش هستم .اما .....من خجالتي هستم .............علتش رو نميدونم............هميشه آرزو داشتم كه به من بگه دوستت دارم ......

 

با خودم فكر ميكردم و گريه ..............اي كاش اين كار رو كرده بودم ....

 

لطفا نظر بدین...

"ميخوام بهش بگم  ، ميخوام كه بدونه ، من نمي‌خوام فقط "داداشي" باشم.من عاشقشم.اما... من خيلي خجالتي هستم ....... علتش رو نميدونم "


نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت21:51---14 اسفند 1389
باحال بودولی مثل اینوچندجادیگه خونده بودم.

سمیه
ساعت19:30---10 اسفند 1389
من نظری ندارم چون خود من هم به همین درد دچارم. یکی منو نجات بده!
پاسخ::D


azade765
ساعت15:33---8 اسفند 1389
عشق را نمی توان بر هیچ سنگی حک کرد که نپوسد و هیچ دلی که سنگ نشود، هیچ تنی که روح نشود و هیچ روحی که آلوده نشود. عشق را تنها می توان پنهان کرد.در پس و بین حرفهای بی ارزش اما بغایت زیبا و حرف های با ارزش اما بغایت درشت. عشق را در سکوت باید فریاد زد. عشق را باید در هزار توی کلمات مخفی کرد. عشق را باید در شعری عاری از کلمات سرود. عشق را باید در صندوقچه ای از جنس صداقت زیرکانه پنهان کرد و این راز ماندگاری عشق در طول تاریخ است و دلیل پیدایش هنر و این پیشه ایست که عاشق به آن عشق میورزد: زنده نگه داشتن عشق، تا آن زمان که معشوق این سه حرف را میان دنیایی از کلمات و هزار توهایی از جنس راز بیابد.

و سوالی که همیشه اذهان خسته را از آسایش خوابیدن منع میکند: چه کسی عاشق است و این معشوق کیست…

تقدیم به روح متعالی آنکه بعدها مجنون نامیده شد. که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها.

پاسخ:خیلی زیبا بود نظرتون مرسی...


khatere
ساعت12:08---8 اسفند 1389
زيباست...

خب خجالت يا همون شرم و حيا مانع از گفتن خيلي چيزا ميشه و لفظ داداشي يا خواهري تنها چيزيه كه ميتونه گوشه اي از احساس رو منتقل كنه بدون هيچ سوء نيتي...

پذيرفتن يك نفر بعنوان بردار يا خواهر يعني سپردن قسمتي از قلبت به اون... اين ميتونه هميشگي باشه...

ولي عشق ممكنه روزي به نفرت تبديل بشه...

خوب بود...

ممنون
پاسخ:و ممنون از نظر بسیار زیباتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.