Love In The World

سلام این نوشته رو خاطره خانوم تو بخش نظرات گذاشتن امیدوارم خوشتون بیاد راستی نظر هم یادتون نره و در آخر نهایت تشکر از این بازدید کننده گرامی که اینقدر به بلاگ خودشون و تمام بازدیدکنندگان لطف دارن:

 میدونی فرق بین دختر و پسر چیه؟؟؟



بیولوزیک فکر نکن.درسته من یه دخترم و تو یه پسر.اما من و تو یه فرق بزرگ با هم داریم.



وقتی بهت گفتم دوست دارم یعنی همون اتفاقای قشنگی که میتونه بین دو نفر پیش بیاد واسه



خودمون ساختم و بهشون روح دادم به یه باور رسیدم و اون اینکه دوستت دارم.وقتی بهم



گفتی دوستم داری .واقعا دوستم نداشتی شاید نسبت به باقیه دخترا واست جالب تر بودم یه پله بالاتر



یکی که بتونه چند وقتی سرت رو گرم کنه .با قیافم.یا با موقیعت خانوادگیم یا چه میدونم با هر کوفت دیگه



میتونستی جلو رفیقات قپی بی یای که مام آره...!



وقتی با هم قهر کردیم و زدیم به تیپ هم بهم گفتی ما به درد هم نمیخوریم و منم گفتم باشه و خودمو



کشیدم کنار ...تو اون دوران نمی دوستی اسم احساساتت نسبت به من چیه..!دوستم داشتی یا فقط به



من عادت کرده بودی...بهت گفتن هی پسر چیزی که زیاده دختر.برو خوش باش.تو هم رفتی و با



هر چی دختر دم دستت بود خودتو خفه کردی.زدی تو خط مشروب و با رفیقا زدی بیرون.ولی بازم



دیدی تو زندگیت یه چیزی کمه...یه کسی که دم دستت بوده ولی تو اونو ندیده بودی ولی بازم به خودت



قبولوندی که از سر عادته...اما من هر روزم شد یک سال هر ساعتم یه ماه .به مرز جنون رسیده بودم



نمی تونستم باور کنم که همش دروغ بوده ..همه اون وعده ها و حرفای قشنگ. بهم گفتن بزن به رگ



بیخیالی چیزی که زیاده پسر.اما روزا گذشت فقط دیدم از دیروزش بیشتردوستت دارم...به هر دومون



گفتن همه دردش فقط یکی و دو ماهه...پس نشستیم تا زمان بگذره.یه روز صبح بی اختیار شمارمو



گرفتی .حالا دیگه مطمئن شده بودی که عاشقی!اما وقتی صدامو شنیدی فهمیدی دیگه عشقی توی کار



نیست....!!!!



اون روزایی که تو داشتی با اطمینان با عشق من صفا میکردی من تو یه اتاق دور از چشم تو همه ی



اون رویاهامو سوزوندم تا شاید فقط یه کم از اون سرمای استخوان سوز بی وفایی و تنهایی گرم بشم.



دیدی تو زمانی فهمیدی عاشقی که من عشق تورو دفن کرده بودم و چله نشینیم تموم شده بود .آره



این فرق بین یه دختر و پسره!!!



دخترا زود دل میبندن وسخت دوست می دارن ولی اگه دل بکنن دیگه کندن ..



ولی پسرا دیر دل میبازن اما وقتی دل باختن تا ابد دل باختن...!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت21:38---16 فروردين 1390
دقیقادرستهپاسخ::D

reza
ساعت14:13---13 فروردين 1390
besyar jaleb bod.bazi vaghta in etefagh bar aksam mishe.omidvaram che baraye pesar che baraye dokhtar in etefagh pish nayad

وصال
ساعت16:11---20 اسفند 1389
من که خوب یاد گرفتم که نمیشه به پسرا اعتماد کرد نه از روی تجربه خودم بلکه از شکستایی که تک تک دوستام با نامردی پسرا تجربش کردن..............

امیدوارم هیچ وقت پام گیره یه پسر نشه!
پاسخ:نه بابا من باز پسرا رو دیدم گه شکست میخورن دخترا نامردن بعضیاشون!


شبنم
ساعت21:17---10 اسفند 1389
راست میگه خاطره. حالا فهمیدین فرق ما رو با خودتون؟

تنها کسی هم که صدمه میخوره ماییم.پاسخ:بر عکس کسی مارو درک نمیکنه!:(


سمیه
ساعت19:17---10 اسفند 1389
این نوشته عالی بود. منو به یاد روزای مشابهی برد که دچار تنهایی سختی بودم. از اون روزا تقریبا 5 سال میگذره.



با اینکه الان اون یه دختر کوچولو داره و من هم ازدواج کردم، هنوز دنبالمه. و من که برای همیشه دل بریدم خانه، محل کار، محل تحصیل و شماره تلفن رو عوض کردم تا مطمئن باشه جایی توی قلبم نداره!
پاسخ:اوهوم....دخترا معمولا خیلی سریع از پسرا دل میکنن...


نیما
ساعت15:18---9 اسفند 1389
احساسی بود!!!!!
پاسخ:خیلی:)


azade765
ساعت12:17---9 اسفند 1389
هيچ كس تو دل ديگري نيست و نميدونه واسه اون چجوري ميگذره

البته هركي تنها به قاضي بره راضي برميگرده

به هر حال ممنون
پاسخ::)


m2010
ساعت22:08---8 اسفند 1389
من به همچین دردی دچار شدم. زجر کشیدمو هنوزم دارم میکشم . بی معرفتی هایی کرد که هیچوقت انتظار نداشتم . دیگه حتی باهام سلام نمیکنه. در هفته شاید سه بار رورهروی هم بایستیم.ولی غروری داره که به قول خودش شکستنی نیست. ولی مطمءن هستم که این غرورشو باید مثل شیشه بشکنه و ازم عذرخواهی کنه. من که هنوز فراموشش نکردم ولی ازش دلسرد شدم. ممنون از نوشتت خاطرات رو دوباره به یادم آورد. ولی خدارو شکر میکنم زودتر شناختمش. در مجموع موضوع خوبی بود. بهتر هم میشه.پاسخ:ممنون امیدوارم که مشکلتون برطرف بشه ممنون که سر زدین بازم بیاین موفق و سربلد باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.