Love In The World
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 اسفند 1387برچسب:بی تو,شعر زیبا,متن زیبا,شعر زیبای عاشقانه,شعر دلتنگی,دلتنگی عاشقانه,عاشق,شعر عاشقی,رسم عاشقی, توسط Reza |

 


بی تو مهتاب شبی

باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم

خیره بدنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از بام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 

 

 

نظر هم بدین

 

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت14:11---11 فروردين 1390
اینجا که باز عوض شدپاسخ:بد شده؟!

شبنم 
ساعت21:56---10 فروردين 1390
سلام سلام. عیدت مبارک.

یه چند باری اومدم تعطیل کرده بودی. ترسیدم فکر کردم برای همیشه رفتی.

نگو رفتی باز خونه تکونی.به خونه ما هم سر بزنی خوشحال میشم هاپاسخ::D چشم


azade765
ساعت22:10---8 فروردين 1390
سلام آقا
من رفتم مسافرت شما چرا تعطيل كردي؟


khatere
ساعت19:12---25 اسفند 1389




چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو



پس چرا نیستی پیشم ؟ نگاه خیس تو کو؟



گوش گوش دوتا گوش،دو دست باز یه آغوش



بگیر قلبمو یادم تو را فراموش



چوب چوب یه گردن، جایی نری تو بی من



دق میکنم میمیرم اگه دور بشی از من



دست دست دو تا پا یاد تو مونده اینجا



یادت میاد که گفتی بی تو نمیرم هیچ جا



من؟ من؟ یه عاشق ، همون مجنون سابق.
پاسخ:چه شعر زیبایی ممنون خاطره جان


نیما
ساعت16:17---23 اسفند 1389
کوتاه ولی عالی!!!!!!
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.